WWE DVD No Mercy 2003 Origineel en in perfecte staat. Verzendkosten binnen Nederland 1,84 Euro. Kijk ook eens naar mijn andere DVD' s op marktplaats.nl Ik heb genoeg keuze aan DVD's , dus ik zou zeggen LET'S GET READY TO RUMBLE!!! Als je bedenkt dat de meeste WWE DVD's in de winkel 23 euro kosten, en sommige wel 37 euro, dan ben je hier aan het juiste adres! _ Amerikaans worstelen op zijn best. Het is een geweldige combinatie van entertainment en sport. Ze liegen, bedriegen,schelden en beuken erop los, vooral om het publiek te vermaken. Het publiek gaat dan ook helemaal uit z'n dak. Ook komt er veel acrobatiek in voor, de worstelaars vliegen je af en toe om de oren. Het lijkt er soms hard aan toe te gaan,maar het leuke aan dit worstelen is dat die stoere kerels net zo hard kreunen als de klappen mis zijn! Het is niet altijd duidelijk of het echt is wat je ziet, maar spectaculair is het altijd. Voor een deel wordt er geacteerd, maar ja dit heb je toch ook als je naar de film gaat? De jaren 80 is erg kleurrijk, veel vreemd uitgedoste worstelaars. De bekendste is uiteraard Hulk Hogan. Hij heeft deze sport groot gemaakt. In de loop van de jaren 90 is het worstelen steeds acrobatischer geworden. Ook komen er steeds meer "hulpmiddelen" zoals stoelen, tafels en ladders. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten